Vraag je je af of een beursdeelname als marketingtool nog wel zin heeft? The Center for Exhibition Industry Research (CEIR) deed hierover onderzoek. Daaruit blijkt dat je met je aanwezigheid op een beurs zeker nog kan scoren, mits je het goed aanpakt.
Hier zijn de resultaten uit het onderzoek die zowel voor organisatoren als voor deelnemers nuttige tips opleveren.
In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
Met een goede giveaway vergroot je laagdrempelig en voordelig je naamsbekendheid op een beurs. Maar hoe val je op, als iedereen alles al heeft? Dit zijn de 10 origineelste giveaways voor je volgende beurs.
Al is je beursstand nog zo mooi, als bezoekers hem voorbij lopen koop je er niets voor. Met een interactieve beursstand werf je meer bezoekers en klanten. In dit artikel ontdek je hoe.
Te duur, ouderwets of inefficiënt: je hoort talloze redenen waarom exposeren op een beurs zijn langste tijd heeft gehad. Maar zijn die argumenten terecht?