Opvallen tussen een zee van aanbieders is net als schieten met hagel. Ook op de beurs. Op welke manieren maak je het onderscheid?
Een heel bijzondere manier is d.m.v. een interactieve beursvloer. Want zo’n beursvloer kan een goede bijdrage leveren aan uw beursdeelname:
1. Aandacht trekken van de beursbezoeker
2. De verblijfstijd van de bezoeker verhogen
3. Gemakkelijk in contact komen met de beursbezoeker
4. De bezoeker uw beursstand nog heel lang laten herinneren.
Experience
Bij interactieve vloeren kun je bijvoorbeeld denken aan vloerprojecties die reageren op de gebruiker. Daarbij wordt op de vloer een projectieoppervlak gecreëerd welke doormiddel van een camera en een speciale software interactief wordt gemaakt. Zo verandert het vloeroppervlakte van uw stand in een handomdraai in een echte “experience” vol met actie, plezier en opwinding. Door uw marketingboodschap interactief op uw beursvloer te projecteren zullen voorbijgangers bij uw stand stil blijven staan. En worden ze op speelse wijze in contact gebracht met uw bedrijf en uw boodschap. Behalve interactieve vloeren kunnen trouwens ook interactieve schermen in stands worden geïntegreerd.
Logo’s, productafbeeldingen, voetballen of over water lopen?
Een interactieve vloer is een projectie die op elke willekeurige ondergrond (dus ook op uw beursvloer) de kleinste bewegingen signaleert. Om daar vervolgens op te reageren. Mogelijke voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld uw logo of productafbeeldingen. Vele effecten hiermee zijn mogelijk. Of wilt u uw standbezoekers digitaal een balletje laten trappen? Geen probleem met een geprojecteerd voetbalveld. De bal beweegt mee op elke beweging. Over water lopen? Ook mogelijk. Elke stap die u zet veroorzaakt een rimpeling op precies de juiste plek. En dit zijn slechts enkele voorbeelden van de enorme hoeveelheid mogelijkheden. Daarbij heeft u de keuze uit een uitgebreide bibliotheek aan standaard effecten.
Een interactieve vloer trekt gegarandeerd de aandacht van elke beursbezoeker. Elk effect kan aangepast worden door het beeldmateriaal te wijzigen. Interactieve vloeren zorgen zo niet alleen voor entertainment op uw stand, maar ook voor merkbeleving. Daarbij maakt u sneller en eenvoudiger contact met de bezoekers.