Vakbeurzen zijn onmisbaar voor bedrijven uit alle denkbare branches. Je vergroot de zichtbaarheid van je producten en diensten. Je komt in contact met potentiële klanten en partners. En je doet waardevolle inzichten op over trends en collega's.
Wil je als exposant succesvoller zijn op je volgende beurs? Een ervaren standbouwer is de sleutel tot succes! Samenwerken met een succesvolle standbouwer biedt talloze voordelen.
In Europese vakbeurzen gaat heel veel geld rond. De verwachting is dat de jaaromzet in 2027 zelfs oploopt naar 10 miljard euro. Vakbeurzen blijven kortom onmisbaar voor bedrijven en organisaties in elke denkbare branche.
Amsterdam biedt jaarlijks plaats aan duizenden organisatoren en exposanten. Op de vele beurzen krijgen bedrijven, bezoekers en exposanten alle kansen om hun netwerk uit te breiden.
Deelnemen aan een beurs is voor elk bedrijf een uitstekende manier om op te vallen. Je brengt je producten eenvoudig en snel onder de aandacht van potentiële klanten en vergroot je naamsbekendheid.
Beurzen zijn tegenwoordig complete interactieve platforms. Exposanten van over de hele wereld laten zich van hun beste kant zien, met oogstrelende beursstands. Doelstellingen daarbij zijn
In Europese vakbeurzen gaat heel veel geld rond. De verwachting is dat de jaaromzet in 2027 zelfs oploopt naar 10 miljard euro. Vakbeurzen blijven kortom onmisbaar voor bedrijven en organisaties in elke denkbare branche.
Amsterdam, de hoofdstad van Nederland, is elk jaar gastheer van talloze vakbeurzen van wereldklasse. De stad heeft duizenden hoogwaardige restaurants, stijlvolle bars en een bruisende culinaire cultuur.
Amsterdam ontvangt dagelijks gasten uit 320 internationale bestemmingen. Met 40.000+ hotelkamers en 90% Engels-sprekende inwoners is het de ideale locatie voor het organiseren van beurzen.
Deelnemen aan een beurs is niet genoeg. Je wilt uiteraard ook je marketingdoelstellingen behalen. Om van je beursdeelname een succes te maken, moet je precieze doelen stellen en gerichte acties ondernemen. Bespreek dit vooraf met je team en breng de actiepunten in kaart.
Nu de meeste mensen 24/7 online zijn, is opvallen lastiger dan ooit. Uiteraard kun je sociale media en online marketing inzetten, maar dat is niet het enige. Combineer het met exposeren op beurzen en vergroot zo je rendement.