In deze video beschrijft Jens Karolyi, Senior Vice President Corporate Marketing & Cultuur van de Interroll Group, het nieuwe beursconcept. Op internationale beurzen is de Interroll Group nu veel sneller en flexibeler met zijn standbouw dan andere exposanten.
Het modulaire beursconcept is absoluut merkcompatibel en stelt klanten over de hele wereld in staat om het bedrijf onmiddellijk te herkennen als een toonaangevende speler op de markt. De standbouw en de modulaire beursstands van Expo Exhibition Stands bieden een communicatieplatform met veel meer ruimte voor klantgesprekken en productpresentaties.
De internationale ervaring en wereldwijde aanwezigheid van Expo Exhibition Stands was een belangrijke reden om voor ons te kiezen. Omgekeerd hebben we Interroll onze belofte gegeven om in alle landen een succesvolle partner te zijn.
"In een gecombineerd concept van modulaire en conventionele standbouw hebben we een zeer hoog kwaliteitsniveau behouden, maar hebben we de merkconsistentie en de totale marketingaanwezigheid op beurzen drastisch verbeterd. De lay-out en de sfeer passen zeer goed in onze algemene positionering en wordt zeer gewaardeerd door onze verkoopteams en klanten. Dankzij Expo verloopt de planning, levering en informatiestroom tussen de verschillende partijen, waaronder ons ontwerpbureau en lokale kantoren en hun leveranciers, soepel. Het projectteam van Expo en het expositiemanagement zijn zeer betrokken en we voeren een zeer open en vruchtbare dialoog met regelmatige herzieningsbijeenkomsten".
Jens Karolyi
Senior Vice President Corporate Marketing & Culture
Interroll Worldwide Group