Merkbeleving centraal in het ontwerp van de beursstand
Merkbeleving staat centraal in de ontwerpen van een stand. Zeker als je voor de huidige generatie 16 tot 34 jarigen gaat ontwerpen. Zij vinden experiences en belevingen veel belangrijker dan product. Waarom is het ene merk sterk en spreekt het tot de beleving, terwijl het andere merk eigenlijk geen gevoel met zich mee brengt? Dit verschil is de merkbeleving.
Modulairiteit en flexibel zijn de laatste trends
De marketeers van vandaag willen elke keer een goede uitstraling krijgen die voor een specifieke beurs en doelgroep nodig is. Maar daarnaast willen zij niet elke keer een nieuwe stand of systeem aanschaffen. Flexibiliteit is de nieuwste trend.
Een modulaire stand of wand kopen of huren is dan de oplossing. Het kan ook gebruikt worden bij open dagen, informatieavonden, relatiedagen of andere evenementen. Beursstands of presentatiewanden kunnen naar wens worden uitgebouwd of uitgebreid. Zo tover je jouw presentatiewand om tot complete beursstands. Het gaat hierbij om modules die oneindig met elkaar verbonden kunnen worden en in allerlei vormen gebouwd kunnen worden.
Met herbruikbare en modulaire beursstand oplossingen ben je al bij 3 beursdeelnames veel voordeliger uit. En ze besparen je ook nog eens veel tijd in de voorbereiding en planning. Modulaire stand oplossingen zijn daarbij groen en duurzaam omdat je ze honderden keren kunt gebruiken.
Ruimte om te netwerken
Het is al een tijdje terug te vinden in alle beursonderzoeken, dé drie hoofdredenen om een beurs te bezoeken: 1) kennis, 2) innovatie en 3) netwerken. Op vrijwel alle beurzen worden kennis en aanbod volop gefaciliteerd, maar moet het netwerken plaatsvinden in de gangpaden. Zowel beursorganisatoren als standhouders zullen dit jaar meer gaan inspelen op het ontmoeten en netwerken tijdens beurzen.