Nu de meeste mensen 24/7 online zijn, is opvallen lastiger dan ooit. Uiteraard kun je sociale media en online marketing inzetten, maar dat is niet het enige. Combineer het met exposeren op beurzen en vergroot zo je rendement.
Beurzen zijn net zo cruciaal en doeltreffend als vroeger. Zo communiceer je op een beurs persoonlijker dan online. En bereik je in een korte tijd en voor een vaste prijs, enorm veel potentiële klanten.
Een Nederlandse standbouwer is onmisbaar om een geweldige eerste indruk te maken op de beursvloer. Je hebt creatieve ideeën nodig voor je een beursstand koopt of huurt, om je ROI te verhogen. Selecteer de beste standbouwer en krijg de meeste leads, met deze tips.
Of je nu een beursexpert bent of voor het eerst deelneemt, je wilt dat je beursstand zich onderscheidt van de massa. Opvallen begint al lang voor de beurs begint. Het begint met het ontwerp van je stand. In dit artikel krijg je 5 unieke tips voor het realiseren van een onweerstaanbare beursstand.
Kies strategisch: research is onmisbaar
Beurzen bieden een uitstekend platform om het contact met je doelgroep te verbeteren. Je kunt een beursstand kiezen om basis van je branche, bedrijfstype of de mensen die je wilt bereiken.
Een goede beursstand is op de eerste plaats effectief. Laat je daarom voorlichten door een ervaren standbouwer, en laat resultaten zwaarder wegen dan een ‘mooi plaatje’.
Investeer in een unieke beursstand
Op een beurs wil je bestaande klanten behouden en nieuwe werven. Met je beursstand maak je de eerste indruk, en die moet meteen ijzersterk zijn. Vorm daarom vooraf een duidelijk beeld van de mensen die je wilt bereiken, en overleg dit met je standbouwer. Zo selecteer je samen een stand met de juiste uitstraling en effectiviteit.