Sinds technologie merken in staat heeft gesteld om meeslepende en interactieve ervaringen voor klanten te creëren, is de hele essentie van productdisplay of visual merchandising voortdurend in ontwikkeling.
Beurzen dienen als een geweldig platform om jouw merk in de branche te vestigen, in contact te komen met klanten en een hoop kwalitatieve leads te verzamelen.
Truss systemen zijn niet meer weg te denken als het gaat om het bouwen van beursstands. “Truss-stands”, die voornamelijk zijn gebouwd m.b.v. deze truss-systemen zie je op nagenoeg alle beurzen.
Sta je binnenkort op een beurs en heb je nog geen geschikte stand? Dit zijn nieuwe en creatieve voorbeelden van vaste en modulaire beurssystemen, waarmee je opvalt en meer bezoekers trekt.
Deelnemen aan een beurs is prijzig. Met een goedkope beursstand kun je geld besparen, maar je wilt niet inleveren op de kwaliteit. Met deze 15 tips voorkom je dat goedkoop duurkoop wordt.
Hoe kun je een beurstand aantrekkelijk maken? De beste beursstands trekken de aandacht en houden bezoekers vast. Met deze 10 tips kun je je beurstand aantrekkelijker maken.
Meer interactie in je beursstand zorgt voor meer leads, en meer leads leiden weer tot meer klanten. Met deze 20 tips ben je nog succesvoller op je volgende beurs.
Exposeren betekent niet dat je ook automatisch verkoopt. Hoe zorg je dat je meer conversies behaalt op een beurs? Dit zijn 6 ijzersterke overtuigingstips.