Een van de doelstellingen van een deelname aan een beurs is het verzamelen van leads en contacten onderhouden met bestaande klanten. Deelname aan een beurs kan een goede bron voor nieuwe klanten zijn. Een gesprek op een beurs is vaak de eerste stap naar een goede lead.
In 30 jaar tijd hebben wij heel wat ervaring opgedaan. Graag delen wij onze ervaring zodat jouw beursdeelname een succes wordt. In deze checklist bieden wij ook achtergrond informatie aan zodat jij nog beter in gesprek kunt met jouw interne opdrachtgevers of je standbouwer. Helemaal onderaan dit blogartikel kun je onze checklist gratis downloaden.
Een beursgesprek voeren is niet altijd makkelijk. Want hoe trek je de aandacht van bezoekers en wat zeg je tegen ze? Met deze simpele strategie kan het niet misgaan.
Uw stand is uw visitekaartje op een beurs. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw beurstand aansluit bij de doelgroep en daarnaast opvalt tussen de andere stands op de beurs? In een serie blogs zullen wij je voorzien van de benodigde tips voor de juiste inrichting en aankleding. Lees de eerste, onderstaande tips voor de juiste indruk.
Beursstands zijn er in allerlei types, vormen en formaties. Van een paar eenvoudige witte wanden tot de meest luxueuze paviljoens met verschillende verdiepingen.
Wil je jouw (potentiële) klanten op de hoogte houden van beurzen en evenementen? E-mailmarketing is daar een goede manier voor. Wij geven gratis tips voor een groter bereik van jouw nieuwsbrief
Te duur, ouderwets of inefficiënt: je hoort talloze redenen waarom exposeren op een beurs zijn langste tijd heeft gehad. Maar zijn die argumenten terecht?
Te duur, ouderwets of inefficiënt: je hoort talloze redenen waarom exposeren op een beurs zijn langste tijd heeft gehad. Maar zijn die argumenten terecht?
Stel je voor dat je met jouw beursstand op een specifieke vakbeurs aanwezig wilt zijn. Je hebt daarvoor de nodige beursmaterialen in huis en wilt daarmee breed publiek bereiken. Maar wat is nu precies de beste plek op de beursvloer?
Een beursdeelname is een geweldige manier om leads te genereren en klanten te werven. Maar dan moet je het wel goed aanpakken. Dit zijn de 5 meest gemaakte fouten door beursdeelnemers.