In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
Ondanks de zeer grote populariteit van de online marketing zijn er ook andere waardevolle marketing tools waarbij een persoonlijk en direct contact met (potentiële) klanten centraal staat.
Via social media kun je voor, tijdens en na een beurs je aanwezigheid promoten en versterken. Het scheelt veel tijd als je dit automatiseert. Welke tool kun je daar het beste voor gebruiken? Een overzicht.
Op 25 mei 2018 treedt de nieuwe AVG-verordening in werking. De richtlijn stelt strengere eisen aan het omgaan met persoonsgegevens. Wat zijn de gevolgen voor jou als exposant?
Exposeren op een beurs vergt een flinke investering. Daarom wil je je budget bewust inzetten. Maar waar geef je je geld aan uit en wat maakt een beursstand succesvol? Dit zijn de 3 belangrijkste elementen.
Minder dingen beter doen. Dat is het geheim van een succesvolle beursdeelname. De vraag is alleen hoe je dit doet, met een overvolle agenda en een beperkt budget. We helpen op je weg.