In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
In een zee van beursstanden valt een kleine beursstand al snel niet meer op. Maar dit hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is het ontwerp van de stand dat het juist doet opvallen.
Met een goede giveaway vergroot je laagdrempelig en voordelig je naamsbekendheid op een beurs. Maar hoe val je op, als iedereen alles al heeft? Dit zijn de 10 origineelste giveaways voor je volgende beurs.
Al is je beursstand nog zo mooi, als bezoekers hem voorbij lopen koop je er niets voor. Met een interactieve beursstand werf je meer bezoekers en klanten. In dit artikel ontdek je hoe.
Te duur, ouderwets of inefficiënt: je hoort talloze redenen waarom exposeren op een beurs zijn langste tijd heeft gehad. Maar zijn die argumenten terecht?
Te duur, ouderwets of inefficiënt: je hoort talloze redenen waarom exposeren op een beurs zijn langste tijd heeft gehad. Maar zijn die argumenten terecht?